<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(http://beta.blogger.com/css/navbar/classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body> <iframe src="http://beta.blogger.com/navbar.g?blogID=36048451" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Wednesday, December 12, 2007

so im so bored i decided to go change my entire blog add.. haha.. yup so nw i hav a new add


so gdbye blogspot. :)

~*stressout*~@ @ Wednesday, December 12, 2007
Don't let me go -

so yup.. YESSA~!! fever finally gone and ya tt stupid big TOOTH had already been plucked out.. feel so much better nw, face less swollen as compared to the previous few days lyk pig head (猪头) though still must take medications to stop the swelling, but im a much happier kid nw cos im at least nt in pain and able to eat already.. wahahahhahaha~

previous days was really miserable:
1. fever
2. goggy
3. no appetite
4. don even feel like drinking water
5. cant sleep at all.

so hols starting and im gg back to work again. have a tot of changing a job and i can onli ask if my cuz have any lobang. heard her saying she have tt time. hopefully she still has it. it will be great if still available.

raining nonstop these days. though i love rainy days but its just too cold and even having my sweater on, its still not enuff~! hmmm suddenly i wished that just one fine day the sun will just be out for the entire day den all of us can enjoy the sun..

haiz xmas coming, but im nt a all enjoying it. i don hav anithing wit me nor abilities to celebrate this yr's christmas. my first year studying in RP, not lyk last yr, working n hav the ability to afford to celebrate xmas. haiz guess this yr it will just be another normal day for me.

im missing fball a lot. not becos of the apac, but its just that my wrist just wun allow me to for the past one week plus. but nw it seems alrite already. guess its time for trgs, ivp and the 08 league. its gonna be an exciting one :D

here comes the last part:
congrats on ur winning in the apac. doesnt matter if u have scored umpteen goals or if u don, cause what matters most is have u done ur best? i noe u did and i also noe tt ur veri upset abt the japan game. but its ok.. cheerup :) im so glad that im still part of ur life and watch u play. u may not be the best, mvp or in the all star team. ur time will come and u will shine slowly :D im alwaes here wit ya~ jia you!

oh ya.. thx for coming over from the other end of singapore to my place. u've spent so much and im feeling bad tt ur spending this amt. i noe ur concern and i noe u care too. touched me n my heart and appreciates it wholeheartedly. life nw is so used to have u as part of it. so ya without much to sae.. ur being loved my me..

~*stressout*~@ @ Wednesday, December 12, 2007
Don't let me go -

Tuesday, December 11, 2007

yup some pics from apac.. think more to come but ya thx gerri for the pictures. damn i hav fever for 3 daes and this bloody wisdom tooth is causing me such great pain. haiz.. pluck it out!!!! sian sian sian
hopefully more pictures to come :)


~*stressout*~@ @ Tuesday, December 11, 2007
Don't let me go -

Wednesday, December 05, 2007

rainy seasons jus represent my feelings, my world nw.. it jus nv stop crying jus lyk the rain drops. well here i am stuck in schwhen i wanna go watch apac. haven been blogging dese daes simply bcos i dono wad to blog.. been a nt bad week but i felt it wasnt gd. haiz its jus complicate and hard to reli explain in words..

all i can sae its tt i wish my world will be filled with rainbows soon, no more rain no more issues to handle, at least for a long long time..

~*stressout*~@ @ Wednesday, December 05, 2007
Don't let me go -

Monday, December 03, 2007



~*stressout*~@ @ Monday, December 03, 2007
Don't let me go -



~*stressout*~@ @ Monday, December 03, 2007
Don't let me go -

Saturday, December 01, 2007

i have a tiring yet a great dae todae.. trgs and gg out.. its been so long i had fun wit frenz.

~*stressout*~@ @ Saturday, December 01, 2007
Don't let me go -

Friday, November 30, 2007

lazy and terrible Friday.
nothing to blog about, onli to all and everyone in this world, unhappy wit me, jus sae it t me. i don nid ur knife to com stabbing behind my back. real frenz are needed here not ppl who wears a mask and carries a knife evrywhr he/she go.

hopefully from the start of tml i'll have a better week ahead of me. :)

~*stressout*~@ @ Friday, November 30, 2007
Don't let me go -

tis week so mani things have happened. nth gd but all bad stuff. im so down at the bottom of the well and its lyk im hoping for sh gd to happen to me but wad happens? seems lyk more bad things happened. clumsy me trip and fall on my own stickbag and hav my both knees slammed on the ground. haiz.

damn we quarrelled agn.. for wadeva reason it is. fine la.. everything u rite la.. putting all the words in my mouth. its alr pissing off enuf that i have such fucking week. end up i still have to be blamed.

~*stressout*~@ @ Friday, November 30, 2007
Don't let me go -

Thursday, November 29, 2007

hmmm todae isthe worst trg for the guys ive eva seen since te first dae i joined RP. 3000 sit ups, 4000 pushups in totally for those who din turn up for PT ytd. ppl.. u shud have been there to see wilson's face la. super scary and super black~!!! indoor PT though but i guess its enuf to kill even the fastest animal on earth. hmmm here i am feeling that i shud hav joined them fo PT, but im also afraid that my back will not allow me to do it..

so i guess this is the way he give punishments to those who skip PT? hmm sometimes i felt tt its gd if u look at the bright side of life.. but i reli don see a nid to punish dem so harshly.. suicide in 1min 40 sec below for the entire group, pushups and den sprint again! and repeat n repeat n repeat. haiz.. im lyk so scared nw..

he's the man, he's the killer. i reli dono hw long these guys can take it.

~*stressout*~@ @ Thursday, November 29, 2007
Don't let me go -

Fucking shit! nw im having unbearable headaches and feels extremely wanna throw up big time la~! and im so feel lyk jus lie down on my bed cos my back IT IS KILLING ME~! haiz im so gonna kill myself soon cos the headache is damn terrible. tired.. slpy. gg trg wit the guys cos tml don hav trg for us gerls. so decided to join the guys for drills onli. game for me i think i will almost jus suicide instantly.

gg off nw. rj sucks also evenything screwed. so glad i have bee hong to talk to jus nw during the break. thx darling bee hong.. :) thx yusof n linie giving me advice for the module choosing thingy. will think it thru b4 i submit. :)

~*stressout*~@ @ Thursday, November 29, 2007
Don't let me go -

HAPPY BIRTHDAY DUCKY NG MEI WEI.. ur old liaoz.. haha but nvm.. ur face don even look lyk ur 20. hehe..

so UT today was so hard but i try la finish it lor. talk cock and write rubbish nia. sure get F.. F=fail=fuck!

maths lesson today, think im gonna be so sian again. den seems lyk someone is venting anger or fighting outside my class. shouting shouting shouting non stop. aiya but looking at our class ppl's reaction is lyk.. don even bother face. hahahahahaaa..

so i would lyk to credit someone whom woke me up for sch todae. thank to him that im NOT late for my UT for the veri FIRST time in this semester.. haha.. u noe who u r if ur reading my blog.

bad dae for me ytd and i still feeling it. it still troubles me and im still feeling lyk a loser lor.. i still cant believe wad actually came out from ur mouth and the way u sms me, ur telling me tt its lyk not ur fault. Fuck it! thx to you nw my life is so messed up! sry lyk such a big deal la~! wadeva lor seriously..

later gt trg.. hmmm think im us gg der to make myself tired and worn out so that i can stop feeling so dumb and stupid over wad i've done or even decided to do. even better tt i'll jus break my back so tt i don hav to go for pt on fri. go also for attendance.. cant run if not i will be killed and be hung up at the hanger. hahaha..

~*stressout*~@ @ Thursday, November 29, 2007
Don't let me go -

silly Wednesday--> so many things happened today. here are the list of things that happens.

1)class todae wasn't too bad. slacking today.
2)breakouts todae was fun too.. :) its gd to eat with frenz and disturb one another.
3) i start to realised that im so much more nervous nw when i do my presentations. dono why isit so but i just don do as well as last sem.
4) lyk i jus ealised onli todae that i forgot gg for the module selection thingy.. best tml must choose liaoz. yet i lyk damn headless.
5) went trg todae. short frenly match went pretty well. im super lazy i have to admit and im not even running as hw i alwaes did.
6)after a long dae, s.things finally came back in my mind again. i jus wanna sae "fuck it"

hmmm.. nw tt im blogging i realized that its not like alot of things happen leh. but why do i feel lyk there are so many things gg on todae? here's sth i wanna reali vent my anger on. things changes so much for me. im gg thru a terrible time actually which nobody sees. i alwaes have this decision on my mind and i've been thinking for so long n finally when i have decided on it, everything changes again. uncertainty have mislead me to a no man's land and jus as i tot hope has arrived, it was taken awae. everything seems lyk im the one who wanted things to happen, made it look so one sided. i felt totally silly, stupid and being played out. so does tt make u happy?a sry sumtimes do werk. but nt in all situations. at least not in this case when u literally smashed my decisions into pieces. so der u are~ have it! take a piece or every pieces of my stupidity and foolishness with you~!

so right nw, im fucking pissed off. so if u eva appear in front of my sight these few daes, i think u better get out from my sight and don let me see u. cos everytime i see u i felt so stupid and all the foolishness swamping up! u noe who u r, so ya get it into ur head that u made me hate u..


~*stressout*~@ @ Thursday, November 29, 2007
Don't let me go -