<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(http://beta.blogger.com/css/navbar/classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body> <iframe src="http://beta.blogger.com/navbar.g?blogID=36048451" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Wednesday, July 18, 2007

hmmm its a cold weather today and its irritating that i cant be at home slping.. damn shit!

nvm.. so many thing gg thru my head (my game todae, the upcoming 3 on 3, polite, skools trg, rp trgs, family, r/s with people and mani mani) wth is gg on with my life man.. seems lyk im alwaes this busy lah.. haiz

but wadeva larh.. i juz don wanna tink and announce that i give up! i don wanna tink animore. the more i tink the more troubled (fan) i am and the more i sae the more it sounds wrong. so yup i will be gg to the extreme. i can care less now if i eva hurt anione. cos this is the reality. a harsh place to stay and live in. eveyone bitch abt everyone.

tired abt being me.. maybe wad i am back den was happier.. i wanna be the old me..

~*stressout*~@ @ Wednesday, July 18, 2007
Don't let me go -